29 юни, 2007

Nothing bleeds quite like a head wound


Отиде там, където са и другите.
Красива, още топла,
поръсена с прашец от хиляди цветя,
поливани от хиляди танцуващи слънца
над върхове и облаци от планини,
където тя лежи, пронизана със собствената й ръка.
В миналото.

Сърцата помпат кръв и се ядат, "болят", "разбиват се", "кървят", но все пак - "nothing bleeds quite like a head wound", както казват Nick Brandt и Michael Lerner от Swimming with Ghosts със заглавието на великолепното си парче.
Поздрав за всички оцелели :)

2 коментара:

Jack каза...

Ужасни са тези S W G.. хем ме носят нейде, хем... ми е мъчно... може да е заради призраците... моите такива...

кикимора каза...

Май всеки си има своите призраци... И на мен понякога ми става мъчно, но SWG ми показват, че има и красиво в мъчното :) :*